Nog 6 nachtjes slapen. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Inge Huver - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Inge Huver - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen.

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 Februari 2011 | Nederland, Breda

Welkom!

Mijn kamer heb ik ondertussen verlaten en al mn spullen zijn ingepakt. Ik ben alvast aan het wennen aan het leven uit een koffer, omdat ik deze week bij Boris bivakkeer. Ook mn backpack is zo goed als volledig ingepakt.

Met andere woorden:

Het aftellen is begonnen!

Over een week ben ik geland in Addis Abeba en ben ik (hopelijk met de auto met chauffeur) onderweg naar het zuiden. De eerste dagen zal ik daar slapen in een motel aan de doorgaande weg naar Kenia (vind ik zelf erg mooi klinken). Vervolgens ga ik samen met Milou en Nerissa op zoek naar een paleisje voor 3 maanden.

Het doel van onze reis is heel mooi te omschrijven:

Voor mijn onderzoeksminor Fysiotherapie reis ik naar het zuiden van Ethiopië, naar de streek Borana en het plaatsje Yabelo. Hier wordt een project opgezet voor mensen met disabilities. Samen met Milou en Nerissa ga ik kijken hoe het nu gaat met dit project, daarnaast gaan wij een baselinestudie(0-meting) uitvoeren om te kijken waar in deze streek behoefte aan is.

Ik hoop dat mijn verslag leuk wordt om te lezen, dat betekend namelijk dat ik ook een geweldige tijd ga hebben.

Liefs

  • 16 Februari 2011 - 17:05

    Diede:

    Vind ik leuk, maar zus ik ga je wel missen hoor!

  • 16 Februari 2011 - 17:17

    Maartje Huver:

    Succes nog met inpakken en alvast ontzettenddddd veel plezier!!!

  • 16 Februari 2011 - 17:30

    Lei.:

    Jij gaat een heel mooie reis tegemoet! Un Arnhemse vriendin is er op vakantie geweest. Zover ik weet was het er te gek. 17 Maart komt ze verhaal brengen.

    Ben voorzichtig en ik hou van verslagen lezen...........

    Grtz, Lei.

  • 18 Februari 2011 - 19:06

    Helga:

    Hoi Inge,

    Wat lees ik nu.... Je gaat een mooi avontuur aan! Wat super stoer dat je dat gaat doen. Ik wil je ook alle plezier wensen. Geniet ervan!

    Liefs Helga

  • 20 Februari 2011 - 14:28

    Elly Huver:

    Hoi Inge,
    Wauw wat ga jij een mooi tijd beleven
    ik ben benieuwd naar je verhalen !
    Ik wens je heel veel succes en geniet !
    Leuk dat korte kapsel.

    Lieve groetjes Elly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 16 Feb. 2011
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 19647

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2015 - 08 April 2016

Nepal

22 Februari 2011 - 30 Mei 2011

Ethiopië

Landen bezocht: