Spannend - Reisverslag uit Breda, Nederland van Inge Huver - WaarBenJij.nu Spannend - Reisverslag uit Breda, Nederland van Inge Huver - WaarBenJij.nu

Spannend

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 Juni 2015 | Nederland, Breda

Mijn reis gaat langzaam meer vorm krijgen, mijn activiteiten voor in Nepal zullen snel duidelijker worden, de voorbereidingen hier in Nederland worden ook steeds meer definitief. De taal (Nepali) ben ik voorzichtig begonnen te leren.
Veel van de mensen in mijn omgeving hebben op enig moment gedacht, gehoopt of gevraagd of ik zou gaan na de aardbevingen die Nepal sinds eind april hebben doen schudden. Daar mag nu geen twijfel meer over bestaan. Ticket is al lang en breed geboekt en nog veel belangrijker, het vuurtje dat in mij brandt van verwachting en spanning en drang om te gaan, dat brandt volop!!

De spanning neemt toe, dat ook. Ik ben nog nooit zo lang weg geweest, wat zal het mij allemaal brengen, in wat voor omgeving zal ik terecht komen?

Allemaal vragen die ik snel, heel snel zelfs beantwoord zal krijgen.

  • 03 Juni 2015 - 21:48

    John:

    Flinke stap vanuit het rijke westen naar spiritueel rijke Nepal.
    Stroop je mouwen maar op.

  • 03 Juni 2015 - 23:29

    Ria Landa:

    Hoi Inge, wat spannend allemaal. Hoe lang ga je eigenlijke, en vanwaar nu naar Azië en niet naar Afrika? Zal je blijven volgen. wat ga je daar eigenlijk doen? Als ik iets voor je kan betekenen vraag maar raak en ik probeer je in alles te helpen. Groetjes Ria

  • 04 Juni 2015 - 08:53

    Inge:

    Hoi Ria
    Ik ga voor 5 maanden naar Nepal, daarna nog 3 maanden reizen richting Thailand.
    In Nepal ga ik twee dingen doen: Werken bij het Spine Injury Rehabilitation Centre en voor het bedrijfje Enablement Nepal ga ik trainingen ontwikkelen (en heeel misschien geven). Maar sinds de bevingen zijn deze plannen enigzins minder zeker.
    Ik ben nu in Nepal terecht gekomen via Huib (hij was ook mijn begeleider voor Ethiopie). Ik wilde naar Afrika, daar had hij alleen projecten in Ethiopie en dat vond ik een minder grote uitdaging. Verder was er nog de optie naar Nicaragua, dat viel af omdat het veel te snel kwam (binnen 4 maanden vertrekken) em ik maar drie woorden Spaans spreek. Dus toen Nepal.
    Leuk dat je me wil blijven volgen, ik heb gisteren de maillijst leeg gemaakt, zodat ik niet onbedoeld iedereen stalk die mij 4 jaar geleden volgde. Even je mailadres toevoegen weer.
    Via facebook ben ik overigens ook te volgen, deze blog heb ik ook vooral voor de locaties (clienten en collegas) op mijn werk die nieuwsgierig zijn.
    Groetjes Inge

  • 04 Juni 2015 - 16:48

    Eefje:

    Go Inge!

  • 10 Augustus 2015 - 15:56

    Toosje Heuvelmans:

    Hallo Inge, Hoe gaat het met je? Is alles goed verlopen en heb je het naar je zin? Ik mis je wel hoor!!! Toosje Heuvelmans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 16 Feb. 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 19581

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2015 - 08 April 2016

Nepal

22 Februari 2011 - 30 Mei 2011

Ethiopië

Landen bezocht: